Anexa nr. 10 Model
Aprobat, SECRETAR GENERAL (șef compartiment)
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 544/2001 ÎN ANUL 2019
Numele autorităţii sau instituţiei publice COMUNA GALDA DE JOS
Subsemnatul Birlut Elena, responsabil de aplicarea Legii nr. 544/2001 în anul 2019 prezint actualul raport de evaluare internă finalizat în urma aplicării procedurilor de acces la informații de interes public, prin care apreciez că activitatea specifică a instituției a fost:
- Excelentă
- Satisfăcătoare
- Mediocră
- Slabă
- Inexistentă
Îmi întemeiez aceste observații pe următoarele considerente și rezultate privind anul 2019.
- Informații publicate din oficiu
- Instituția dumneavoastră a afișat informațiile / documentele comunicate din oficiu, conform art. 5 din Legea nr. 544/2001?
- Pe pagina de internet
- La sediul instituției
- În presă
- În Monitorul Oficial
- În altă modalitate: _______________
- Apreciați că afișarea informațiilor a fost suficient de vizibilă pentru cei interesați?
- Da
- Nu
- Care sunt soluțiile pentru creșterea vizibilității informațiilor publicate, pe care instituția dumnevoastră le-au aplicat?
- Îmbunătățirea accesului la internet pe raza U.A.T.
- Accesibilizarea mijloacelor de publicitate
- Feed-back din partea celor interesați
- A publicat instituția dumnevoastră seturi de date suplimentare din oficiu, față de cele minimale prevăzute de lege?
- Da, acestea fiind: ______________________________________________________________________
- Nu
- Sunt informațiile publicate într-un format deschis?
- Da
- Nu
- Care sunt măsurile interne pe care intenționați să le aplicați pentru publicarea unui număr cât mai mare de seturi de date în format deschis?
- Pregătirea profesională a responsabililor de comunicare, îmbunătățirea mijloacelor de publicitate
- Informații furnizate la cerere
1. Numărul total de solicitări de informații de interes public |
În funcție de solicitant |
După modalitatea de adresare |
|||
de la persoane fizice 2 |
de la persoane juridice 0 |
pe suport de hârtie 2 |
pe suport electronic 0 |
Verbal 0 |
|
Departajare pe domenii de interes |
|
a. Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc) |
2 |
b. Modul de îndeplinire a atribuţiilor institutiei publice |
2 |
c. Acte normative, reglementări |
0 |
d. Activitatea liderilor instituţiei | 0 |
e. Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544/2001 |
0 |
f. Altele, cu menționarea acestora: |
Nu e cazul |
2. Număr total de solicitări soluționate favorabil |
Termen de răspuns |
Modul de comunicare |
Departajate pe domenii de interes |
||||||||||
Redirecționate către alte instituții în 5 zile |
Soluționate favorabil în termen de 10 zile |
Soluționate favorabil în termen de 30 zile |
Solicitări pentru care termenul a fost depășit |
Comunicare electronică |
Comunicare în format hârtie |
Comunicare verbală |
Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc) |
Modul de îndeplinire a atribuţiilor institutiei publice |
Acte normative, reglementări |
Activitatea liderilor instituţiei |
Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544 |
Altele (se precizează care)
|
|
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- Menționați principalele cauze pentru care răspunsurile nu au fost transmise în termenul legal:
_Nu a fost cazul__________________________
- Ce măsuri au fost luate pentru ca această problemă să fie rezolvată?
Nu a fost cazul
5. Număr total de solicitări respinse |
Motivul respingerii |
Departajate pe domenii de interes |
|||||||
Exceptate, conform legii |
Informații inexistente |
Alte motive (cu precizarea acestora) |
Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc) |
Modul de îndeplinire a atribuţiilor institutiei publice |
Acte normative, reglementări |
Activitatea liderilor instituţiei |
Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544 |
Altele (se precizează care)
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- Reclamații administrative și plângeri în instanță
6.1. Numărul de reclamaţii administrative la adresa instituţiei publice în baza Legii nr.544/2001 |
6.2. Numărul de plângeri în instanţă la adresa instituţiei în baza Legii nr.544/2001 |
||||||
Soluționate favorabil |
Respinse |
În curs de soluționare |
Total |
Soluționate favorabil |
Respinse |
În curs de soluționare |
Total |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- Managementul procesului de comunicare a informațiilor de interes public
7.1. Costuri |
|||
Costuri totale de funcționare ale compartimentului |
Sume încasate din serviciul de copiere |
Contravaloarea serviciului de copiere (lei/pagină) |
Care este documentul care stă la baza stabilirii contravalorii serviciului de copiere? |
0 |
0 |
0 |
0 |
7.2. Creșterea eficienței accesului la informații de interes public
- Instituția dumnevoastră deține un punct de informare / bibliotecă virtuală în care sunt publicate seturi de date de interes public ?
- Da
- Nu
- Enumerați punctele pe care le considerați necesar a fi îmbunătățite la nivelul instituției dumnevoastră pentru creșterea eficienței procesului de asigurare a accesului la informații de interes public:
- Enumerați măsurile luate pentru îmbunătățirea procesului de asigurare a accesului la informații de interes public: