Cerere tip anexa 1 din normele metodologice
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice
____________________________________
Sediul/adresa________________________
Data________________________________
Stimate domnule/Stimată doamnă
______________________________
Prin prezenta formulez o cerere conform Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public. Doresc să primesc o copie de pe următoarele documente:
Doresc ca informaţiile solicitate să îmi fie furnizate, în format electronic, la următoarea adresă de e-mail (opţional):_______________.
Sunt dispus să plătesc taxele aferente serviciilor de copiere a documentelor solicitate (dacă se solicită copii în format scris).
Vă mulţumesc pentru solicitudine,
___________________________
(semnătura petentului)
Numele şi prenumele petentului___________
Adresa_______________________________
Profesia (opţional)______________________
Telefon, fax:__________________________
Vezi formularul în format .pdf
Model reclamaţie administrativă (1) – anexa 2 la normele metodologice
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice
____________________________________
Sediul/adresa________________________
Data________________________________
Stimate domnule/Stimată doamnă
______________________________
Prin prezenta formulez o reclamaţie administrativă, conform Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, întrucât la cererea nr.___________din data de ____________am primit un răspuns negativ, la data de _________, într-o scrisoare semnată de ________________ (se completează numele respectivului funcţionar).
Documentele de interes public solicitate erau următoarele:
Documentele solicitate se încadrează în categoria informaţiilor de interes public, din următoarele considerente: ____________________________.
Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informaţiile de interes public solicitate în scris/format electronic, considerând că dreptul meu la informaţie, conform legii, a fost lezat.
Vă mulţumesc pentru solicitudine,
___________________________
(semnătura petentului)
Numele şi prenumele petentului___________
Adresa_______________________________
Profesia (opţional)______________________
Telefon, fax:__________________________
Vezi formularul în format .pdf
Model reclamaţie administrativă (2) – anexa 2 la normele metodologice
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice
____________________________________
Sediul/adresa________________________
Data________________________________
Stimate domnule/Stimată doamnă
______________________________
Prin prezenta formulez o reclamaţie administrativă, conform Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, întrucât la cererea nr.___________din data de ____________nu am primit informaţiile solicitate în termen legal, stabilit de lege.
Documentele de interes public solicitate erau următoarele:
Documentele solicitate se încadrează în categoria informaţiilor de interes public, din următoarele considerente: ____________________________.
Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informaţiile de interes public solicitate în scris/format electronic, considerând că dreptul meu la informaţie, conform legii, a fost lezat.
Vă mulţumesc pentru solicitudine,
___________________________
(semnătura petentului)
Numele şi prenumele petentului___________
Adresa_______________________________
Profesia (opţional)______________________
Telefon, fax:__________________________
ÎN ATENŢIA PERSOANELOR CARE SOLICITĂ INFORMAŢII DE INTERES PUBLIC, POTRIVIT PREVEDERILOR LEGII NR.544 DIN 12 OCTOMBRIE 2001