20 decembrie 2018

Proces verbal Consiliu Comunitar Consultativ

NR. __7589_ / _20__._12_.2018

PROCES-VERBAL

Incheiat astazi  20.12.2018 cu ocazia intalnirii Consiliului Comunitar Consultativ din localitatea Galda de Jos, Judetul Alba

La sedinta de consultare  au participat :

1. Din partea conducerii  Primariei comunei Galda de Jos:

-VICEPRIMAR – PASTRAV TUDOR;

2. Din partea compartimentului de asistenta sociala al primariei Galda de Jos – d-nul Popa Razvan

        Discutia a avut loc in SALA DE SEDINTE a Consiliului Local Galda de Jos si a vizat prezentarea si aprobarea bazei de date cu persoanele defavorizate care vor beneficia de alimente acordate in baza protocolului de colaborare cu Crucea Rosie Filiala Alba in luna decembrie 2018 .

        D-nul Popa Razvan arata participantilor propunerile privind familiile care sunt cele mai indreptatite sa beneficieze de alimente, aratand ca lista se centreaza cu prioritate pe beneficiarii de ajutor social si de alocatii pentru sustinerea familiei cu drepturi in plata la data acordarii. Dupa discutiile avute cu d-nul director al Filialeli Alba a Crucii Rosii, d-nul Adrian Ionel Dusa, se releva faptul ca se vor intocmi 2 liste, una cu aulti si una cu copii, pentru a putea reprezenta cat mai bine ajutorul acordat in perioada premergatoare sarbatorii de Craciun . Compartimentul de asistenta sociala al primariei va face vizite la familiile inscrise in table pentru a verifica inca o data componenta acestora, starea materiala si eventualele cazuri noi care ar putea sa apara. Cu ocazia distribuirii pachetelor de Craciun se vor reinnoi datele familiilor beneficiare, se vor putea discutii in vederea identificarii altor nevoi ale acestora, se vor cere informatii suplimentare pentru stabilirea starii de sanitate ale copiilor si adultilor si se va lua pulsul comunitatii pentru a se vedea feed-backul beneficiarilor in privinta acordarii beneficiilor de asistenta sociala.    

        S-a reiterat ideea ca fiind la inceputul sezonului rece se va urmari si starea de confort termic a familiilor vizitate, se vor purta discutiii cu medicii de familie si se va face schimb de informatii cu cadrele didactice pentru a se vedea fercventa participarii la cursurile scolare .

        Dupa consultarea cu cei prezenti, s-a aprobat tabelul cu persoanele beneficiare, urmand ca inspectorul de asistenta sociala sa fie responsabil de distribuirea pachetelor alimentare, care va trebui sa se incheie pana cel mai tarziu in data de 23.12.2018.

INTOCMIT SECRETAR,
Popa Razvan

Vezi documentul în format .doc